our h.e.r.o.e.s

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

October 23, 2007

the beginning..

for the beginning..these are few (2 pics je actually..) photos yg aku berjaya grab utk dimuatkan dlm blog ini...
introducing..muhammad hadif!



ini gambar bila ntah ni..aku pun xpasti hadif bape bulan..rasenye ni masa die 2 - 3 months old



siannye baby mommy nangis..rambut ciput je=)

hadif ni muka die dah byk kali ubah2..mggu ni tgk lain, mggu dpan tgk lain plak..nnt kalu aku dpt collect sume gambar2 die aku upload kasi korang tgk..muka skang pon lain. perangai skang lg la lain..nek ibu die kata hadif skang dh macam cacing kerawit! xreti duk diam..aku pun slalu ilang sabar nk layan kerenah die nk2 time nk bg mkn, nk pakaikan diaper, baju..macam nk pakaikan bj kat kambing! wakakak..ade ke patut ku samakan hadif ngan kambing..truk btul..heheh!

skang ni die dah pandai caik brg2 tersorok..mende2 yg aku sorok itula yg die suke..aku letak paper bwh sofa, nnt die meniarap nk amik paper tu..aku nyorokkan remote, handphone bwh ular ijau ikea, alleby tu nnt die tarik menatang tu jatuhkan ke bwh..mmg xterlayan kerenah budak kecik tu..penat je aku membebel bkan die paham pon..

tp xpe la kan..it's part of learning+discovering+exploring experience utk die..kene sentiasa observe je la..kalu die main anything that might put him in danger kite cpat2la alihkan die..kene alert all the time..=)

lama btul dapur umah aku xberasap..dulu pose adela excuses, but now kene la start blk mengasapkan dapur..bosan btul memasak ni..agree anyone? ekekekek..

aku yg pemalas sebenarnye.. (^_^)v







2 comments:

newrin said...

hahah totally agree with u..aku serious malas masak..letih la keje lagi anak lagi :)

hadif mmg ikut features ko anak mummy la katakan... seronok kan bawak diorg ni beraya, sebab diorg punya la curious tgk benda2 keliling plus experience kita beraya diorg diorg pun interesting gak

so apa lg ada lg 2weeks utk hadif buat collection raya..hahaha serbu!

nurul nadiah said...

manenye ikut features aku..kalu ko tgk latest photo die mesti pendapat ko berubah..

tgkla hadif..sume kata die sebijik cam bapaknye..cheshh!!