our h.e.r.o.e.s

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

November 01, 2007

aku pengawas peksa..!!

ekekek..sungguh kelakar rasenye..pg ni first time aku menjalankan tugas sbg pengawas peksa..hahah..dulu aku yg dipengawaskan, skang aku plak yg jadik pengawas..rasa sungguh powerfulll!! hohoho..

menengok ragam budak2 ni jawab soalan peksa (td paper english,subjek umum), rasa teringat plak kat zaman aku kecik2 dulu..(kecik ke?) haha..ade yg menung je, ade yg tergeliat2, ade yg suka jeling2, ada yg khusyuk abiss..ada yg tanye aku,jwb pakai pensel buleh x?..ade ke final exam kat U nk jwb pakai pensel..ko ingat ni UPSR ke hape..hahah..ade jugak aku jumpe 1-2 org budak2 lelaki ni buat plastic cover boxer (ala,seluar kecik mat saleh tu) as diorang punye pencil case..letak calculator bagai..xde case lain ke nk bwk masuk exam hall? xsenonoh budak2 ni tau!

last week aku buat mini open house..xajak sapepun, just kengkawan n kenalan rapat je..aku listkan jemputan ade la dkat 40 org..skali hampeh yg dtg separuh je kot..ade half thermo tong yg besar tu aku buang je..menu xsedap kut..mkn mihun putih je..sob..sob..last2, sok pg nye aku n boyan <--- (my hubby) decide lepas ni tanak buat dah open2 house ni..kitorang sikit punye semangat spring cleaning umah,masak2 sket,siap pasang lampu liplap2 skali yg dtg ciputs jer..kalu nk korang tggu la lg 4-5 taun lg br aku open lg my house..heh (marah plak org xdtg..)
















hadif kepenatan time open house..mcm die plak yg berkemas

tp kira ok jugakla..kedatangan bg pihak kengkawan aku memuaskan..cukupla dpt jumpa kengkawan lama skali skala kan..

last week jugak dpt snap gambar budak kecik ni..these are latest photos..lpas ni jgn bising2 lg ye suh aku upload gambar hadif lg..hehehe














hadif yg suka menggigit towel busyuknye..meoww!!













cpatla mommy..bile nk g jln ni?











khusyuk main..











me and my pacifier..;p

so..ade sape2 yg berminat nk isi borang?..ekekek
jemput..jemput..=)

1 comment:

newrin said...

wahhh.. akhirnya dapat gak aku tgk hadif latest pics... heheh dah besar anak bujang ko erk, mmg mcm muka mummy laaa, hensem pakai baju melayu mummy jahit erk..

ko jadi pengawas peperiksaan, aku ingat dulu pernah masa aku exam, pengawas peperiksaan dok sebelah aku mengumpat, hampeh tul!!