our h.e.r.o.e.s

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

August 11, 2011

oOOoo..camtu rupenye..

Chinese Calendar by Pregnancy Weekly

so..mengikut kalendar ini, rupenye kene campur umur ibu skang dgn 9 bln..sbb menurut chinese, umur anda dihitung sejak anda dr dlm perut lg..so, cer kira umur dan jantina anak anda..btul tak kalendar ni? kalu kira anak2 aku 1 tepat, 1 lg xtepat..tp xtau la kot aku salah kira bln conception kan..abis dah lama, mana nk ingat beb..kalu nk btul2 kene bukak buku merah pregnancy..hihihi

so, kpd yg ingin membuat baby, bolehla rujuk kalendar ni..tp bkan 100% tepat ye..yg menentukan Allah swt jua..kita cuma merancang..=)

selamat mencuba!

credit to pregnancy weekly ..nk view mmg kene link ke web diorang jugak..copy paste xjadik..huhuhuh


2 comments:

baya said...

aku rase aku blm nak peknen lagila...
nnti klu nak aku aku fokus betul2 hihihihi

nurul nadiah said...

bila lg beb? taun ni dah 30..taun dpan dah 31..tuo2 beranak kocik kang xlarat lak nk kojar..ahahaha

aku sedang mengejar tempoh mengadun baby pompuan..ekekekek