our h.e.r.o.e.s

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

December 18, 2007

saya suka!

hmm..arini nk buat confession sket..saya sgt suka baca tis blog..blog viruspadu. owned by a supermom yang sentiasa happy je walau apepun dugaan yang die hadapi..actually die sgt la strong even npk mcm sgt vulnerable..(ceh!mcm la aku kenal sgt org nye..)..to zaimah, hope awak xmarah ke, nk saman saya ke sbb tetiba lak mengglamerkan blog awak kat sini..ala..rasenye awak suka kot..eheheh..saya sgt la suka bc blog awak..silent reader je la tp awak dh tau kan sy sape..harap kite leh jadik geng yek! sy pun byk lepak seremban gak dulu (dulu la..sy ex-student SMKA Sheikh Hj Mohd Said kat Sikamat tu - bwh TKC tu la..)..tp skang sy kat JB..ala..dunia tanpa sempadan skang ni kalu duk ceruk mana pun leh contact2 kan..(kalu ada internet la..heheh!)

meh bukak citer pasal hadif plak..

anak mommy yg nakal!


aritu muhammad hadif kan die mkn taik cicak! hahaha..ntah kat mana die korek pun xtau la..aku tgk die leka main 'something'..wat xtau je la kan..as long as die diam xkacau aku bagusla..pastu tgk die cam mkn sesuatu n macam tercekik2..wahhh..hadif ni mkn ape plak ni..aku pun trus la amik die n korek2 mulut die..tgk2 taik cicak! tp die still cam nk termuntah2..aku gi sinki basuh2 mulut die sume..pastu tau x ape yg kuar??..kepak lipas!! hahaha..truk btulla budak tu..buat malu mommy je tau..mcm org xkasi mkn! nasib baik dpt kuarkan..n ada 1 day tu die main2 kumbang..(ntah kumbang ke hape ulat yg ada sayap tu)..aku tgk je la kan die selamba tgk ulat tu jln2 kat jari die..xtakut pun..pastu dgn sepantas kilat die masukkan dlm mulut!..aku try korek2 mulut die xdpt..sedaya upaya die mengelak aku nk kuarkan ulat tu..tau2 je dh kosong dah mulut die..hmm..sianla ulat tu kene mkn hidup2 ngan anak aku tuu..hadif ..hadif..



leka main..ayahnye tu tau tido je!hehe..









1 comment:

newrin said...

zaimah tu member aku, nnt aku kasi tahu dia ko fan dia erk :) heheh

nway beb, selamat hari raya aidiladha... semoga bergumbira di hari rayaaaa